Hitno potrebno 20-tak € za daljnji rad stranice (ističe mi najam domene).
HVALA !!!

Ostani Mrtav

"Stay" na prvi pogled djeluje kao priča o posvećenom njujorškom psihijatru Samu Fosteru (Ewan McGregor) i njegovom hitnom pokušaju da spasi tajnovitog i neobičnog pacijenta kojeg je preuzeo od drugog psihijatra. Sam naime želi spriječiti Henryja Lethama (Ryan Gosling) da se ubije uoči svog 21. rođendana. Iza ove priče, krije se uznemirujući i nadrealni misterij: Sam ulazi u Henryjev um i polako počinje gubiti vezu sa stvarnošću. Sve više i više biva uvučen u mrežu Henryjevog života, pa tako i u labirint njegove podsvijesti...
Izvor Teksta: Wikipedia, Moj-Film, IMDB...
Originalan Naziv:
Stay
Godina Izdanja:
2005
Trajanje Filma:
99 minuta
Redatelj(i):
Marc Forster
Scenarist(i):
David Benioff
Glavne Uloge:
Ewan McGregor, Naomi Watts, Ryan Gosling
Trailer
Isječci iz Filma
IMDB Ocjena:

0 comments:

Objavi komentar

Vaša Besplatna Reklama (kontaktirajte me ako ste zainteresirani)

 
Back to top!