Hitno potrebno 20-tak € za daljnji rad stranice (ističe mi najam domene).
HVALA !!!

Still Mine

Film je navodno baziran na istinitom događaju, te nam donosi priču o 89-godišnjaku Craigu Morrisonu koji pod stare dane sam odluči za sebe i svoju ženu koju još uvijek neizmjerno voli izgraditi manju kuću koju će biti lakše za održavati. Služeći se znanjem gradnje koju je naučio od svog oca, i koristeći drvo iz svoje šume koje je sam obradio, on počne graditi kuću. Ali ubrzo mu sistem i birokracija sjednu za vrat, praveći mu probleme raznoraznim banalnim pravilima i zakonima, što dovede do toga da Craigu zaprijeti zatvorska kazna...
Izvor Teksta: Wikipedia, Moj-Film, IMDB...
Originalan Naziv:
Still Mine
Godina Izdanja:
2012
Trajanje Filma:
102 minuta
Redatelj(i):
Michael McGowan
Scenarist(i):
Michael McGowan
Glavne Uloge:
James Cromwell, Ronan Rees, Geneviève Bujold
Trailer
Isječci iz Filma
IMDB Ocjena:

0 comments:

Objavi komentar

Vaša Besplatna Reklama (kontaktirajte me ako ste zainteresirani)

 
Back to top!