Hitno potrebno 20-tak € za daljnji rad stranice (ističe mi najam domene).
HVALA !!!

Blackthorn

Jesu li Butch Cassidy i Sundance Kid doista poginuli pod kišom metaka u okršaju s bolivijskom vojskom 1908. godine? U hvaljenom filmu 'Blackthorn' redatelj Mateo Gil izlaže verziju prema kojoj je Butch Cassidy (Sam Shepard) preživio i sad živi u zabačenom bolivijskom selu pod imenom James Blackthorn. Već umoran od dugih godina u egzilu, planira otići u posjet svojoj obitelji u Sjedinjenim Državama. No kad neočekivani susret s mladim ambicioznim kriminalcem Eduardom (Eduardo Noriega) poremeti njegov plan, upušta se u posljednju avanturu, kakvu nije osjetio još od slavnog doba sa Sundance Kidom...
Izvor Teksta: Wikipedia, Moj-Film, IMDB...
Originalan Naziv:
Blackthorn
Godina Izdanja:
2011
Trajanje Filma:
102 minuta
Redatelj(i):
Mateo Gil
Scenarist(i):
Miguel Barros
Glavne Uloge:
Sam Shepard, Eduardo Noriega, Stephen Rea
Trailer
Isječci iz Filma
IMDB Ocjena:

0 comments:

Objavi komentar

Vaša Besplatna Reklama (kontaktirajte me ako ste zainteresirani)

 
Back to top!