Hitno potrebno 20-tak € za daljnji rad stranice (ističe mi najam domene).
HVALA !!!

Katy Perry: Dio Mene

Katy Perry dobila je brojne nagrade i nominacije: nominirana je za devet „Grammyja“ i proglašena „Billboardovom“ ženom godine 2012. Prodala je 11 milijuna albuma i 75 milijuna digitalnih pjesama diljem svijeta. Perry je jedina umjetnica koja je provela 69 tjedana zaredom u top deset na listi Hot 100. Katy Perry živući je dokaz da ako ste dosljedni sebi, možete biti bilo što! Pogledajte pravu Katy Perry i otkrijte kako je ova obična djevojka iz Kalifornije s velikim snovima postala jedna od najvećih zvijezda na svijetu. Ovaj fascinantan pogled na inspirativnu priču vaša je prilika da doživite ostvarenje tinejdžerskog sna Katy Perry!
Izvor Teksta: Wikipedia, Moj-Film, IMDB...
Originalan Naziv:
Katy Perry: Part of Me
Godina Izdanja:
2012
Trajanje Filma:
93 minuta
Redatelj(i):
Dan Cutforth, Jane Lipsitz
Scenarist(i):
-
Glavne Uloge:
Katy Perry, Adam Marcello, Casey Hooper
Trailer
Isječci iz Filma
IMDB Ocjena:

0 comments:

Objavi komentar

Vaša Besplatna Reklama (kontaktirajte me ako ste zainteresirani)

 
Back to top!