Hitno potrebno 20-tak € za daljnji rad stranice (ističe mi najam domene).
HVALA !!!

Mjesec

Sam Bell ima još dva tjedna do kraja trogodišnjeg ugovora kojeg je potpisao s tvrtkom Lunar Industries. Tijekom te tri godine, Samov posao bio je skupljanje i slanje Heliuma-3 na Zemlju. Budući da nema direktnu komunikaciju sa Zemljom, osim poruka njegove vlastite žene koje s vremena na vrijeme stignu, Samov jedini prijatelj je GERTY, inteligentni kompjuter čija je funkcija brinuti se za njegove dnevne potrebe. Uz gotovo nikakav ljudski kontakt, Sam počinje vjerovati da je tri godine izolacije od ostatka civilizacije previše i uvjeren je da je počeo halucinirati. Sve što želi je vratiti se na Zemlju kako bi uživao sa svojom ženom i trogodišnjom kćerkom koja se rodila...
Izvor Teksta: Wikipedia, Moj-Film, IMDB...
Originalan Naziv:
Moon
Godina Izdanja:
2009
Trajanje Filma:
97 minuta
Redatelj(i):
Duncan Jones
Scenarist(i):
Duncan Jones
Glavne Uloge:
Sam Rockwell, Kevin Spacey, Dominique McElligott
Trailer
Isječci iz Filma
IMDB Ocjena:

0 comments:

Objavi komentar

Vaša Besplatna Reklama (kontaktirajte me ako ste zainteresirani)

 
Back to top!