Hitno potrebno 20-tak € za daljnji rad stranice (ističe mi najam domene).
HVALA !!!

Teksaška Polja Smrti

Od 1970. nedaleko Texas Citya pronađeno je preko 60 tijela. Film je snimljen prema istinitim događajima. Lokalno stanovništvo taj predio naziva „polja smrti”. Detektiv iz odjela za umorstva Mike Souder (Sam Worthington) i njegov njujorški partner, detektiv Brian Heigh (Jeffrey Dean Morgan) pozvani su riješiti slučaj nestale djevojke iz susjednog okruga. Bez traga i bez tijela, detektivi dobiju i ubojstvo u vlastitom Texas Cityu. Little Anne (Chloe Moretz) nestane, a Brian jednostavno osjeća da je u Poljima i zna da mora krenuti za njom. Mike pak zna da mora slijediti Briana...
Izvor Teksta: Wikipedia, Moj-Film, IMDB...
Originalan Naziv:
Texas Killing Fields
Godina Izdanja:
2011
Trajanje Filma:
105 minuta
Redatelj(i):
Ami Canaan Mann
Scenarist(i):
Don Ferrarone
Glavne Uloge:
Sam Worthington, Jeffrey Dean Morgan, Chloë Grace Moretz
Trailer
Isječci iz Filma
IMDB Ocjena:

0 comments:

Objavi komentar

Vaša Besplatna Reklama (kontaktirajte me ako ste zainteresirani)

 
Back to top!