Hitno potrebno 20-tak € za daljnji rad stranice (ističe mi najam domene).
HVALA !!!

Skyfall

Na kušnji je Bondova (Daniel Craig) vjernost šefici tajne službe M (Judi Dench) koju proganja njezina kontroverzna prošlost. Agent 007 mora otkriti i uništiti prijetnju bez obzira na osobnu cijenu. Nakon što Bondov posljednji zadatak krene opasno po zlu, zbog čega agenti diljem svijeta postanu razotkriveni, stožer tajne službe MI6 biva napadnut što voditeljicu M prisili premjestiti lokaciju agencije. Zbog tih događaja, novi predsjednik Obavještajno-sigurnosnog vijeća Mallory (Ralph Fiennes) dovodi u pitanje njezin autoritet i poziciju. Sada, kada je agencija MI6 kompromitirana iznutra i izvana, voditeljici M preostaje samo jedan saveznik...
Izvor Teksta: Wikipedia, Moj-Film, IMDB...
Originalan Naziv:
Skyfall
Godina Izdanja:
2012
Trajanje Filma:
143 minuta
Redatelj(i):
Sam Mendes
Scenarist(i):
Neal Purvis, Robert Wade
Glavne Uloge:
Daniel Craig, Javier Bardem, Naomie Harris
Trailer
Isječci iz Filma
IMDB Ocjena:

0 comments:

Objavi komentar

Vaša Besplatna Reklama (kontaktirajte me ako ste zainteresirani)

 
Back to top!