Hitno potrebno 20-tak € za daljnji rad stranice (ističe mi najam domene).
HVALA !!!

Moj Mali Poni: Svijet Ljudi

Dugometražni animirani film u potpunosti je temeljen na animiranoj seriji "Moj mali poni: Prijateljstvo je čarolija", a glavna junakinja je ponovno jedinstvena Twilight Sparkle! Zločesti poni je ukrao važnu krunu iz Kristalnog Carstva! Kako bi je vratila gdje pripada, junakinja Twilight Sparkle u društvu drugih ponija putuje kroz magično zrcalo u potrazi za odbjeglim ponijem... no, ekipa je užasnuta kad shvati da su došli u svijet ljudi gdje čarolije više ne postoje!
Izvor Teksta: Wikipedia, Moj-Film, IMDB...
Originalan Naziv:
My Little Pony: Equestria Girls
Godina Izdanja:
2013
Trajanje Filma:
72 minuta
Redatelj(i):
Jayson Thiessen
Scenarist(i):
Meghan McCarthy, Lauren Faust
Glavne Uloge:
Tara Strong, Ashleigh Ball, Andrea Libman
Trailer
Isječci iz Filma
IMDB Ocjena:

0 comments:

Objavi komentar

Vaša Besplatna Reklama (kontaktirajte me ako ste zainteresirani)

 
Back to top!