Hitno potrebno 20-tak € za daljnji rad stranice (ističe mi najam domene).
HVALA !!!

Duh

Sam (Patrick Swayze) i Molly (Demi Moore) sretan su i zaljubljen par koji uživa u svakom zajedničkom trenutku. Na poslu Sam otkrije nepravilnosti u bankovnim računima svog prijatelja i kolege Carla (Tony Goldwyn) i to mu prijavi te se ponudi proučiti slučaj. No Carl istragu preuzima na sebe. Jedne večeri u mračnoj uličici, nakon povratka iz kazališta, Sama i Molly presretne lopov (Rick Aviles) koji ubije Sama. No Samov duh ne napusti ovaj svijet, već ostane uz Molly. Uskoro dozna da je njegovo ubojstvo isplanirao Carl i da je Molly u smrtnoj opasnosti. Pokušava upozoriti svoju djevojku, no ona ga ne vidi i ne čuje....
Izvor Teksta: Wikipedia, Moj-Film, IMDB...
Originalan Naziv:
Ghost
Godina Izdanja:
1990
Trajanje Filma:
127 minuta
Redatelj(i):
Jerry Zucker
Scenarist(i):
Bruce Joel Rubin
Glavne Uloge:
Patrick Swayze, Demi Moore, Whoopi Goldberg
Trailer
Isječci iz Filma
IMDB Ocjena:

0 comments:

Objavi komentar

Vaša Besplatna Reklama (kontaktirajte me ako ste zainteresirani)

 
Back to top!