Hitno potrebno 20-tak € za daljnji rad stranice (ističe mi najam domene).
HVALA !!!

Spider-Man 3

Pomiriti svoj poslovni i privatni život nije problem samo običnim ljudima, već i punokrvnim hollywoodskim superjunacima. A sudeći po svemu, u tome je najviše uspjeha imao Spider-man čije su pothvate napokon počeli cijeniti i građani Velike Jabuke, dok mu u vezi s Mary Jane (Kirsten Dunst) cvjetaju ruže. Ljubavnu idilu jedino narušava Gwen Stacy (Bryce Dallas Howard), djevojka koja se s Mary Jane natječe za njegovu naklonost. No, razdoblje mira narušava izlazak Flinta Marka iz zatvora koji tajanstvenim spletom okolnosti postaje Sandman...
Izvor Teksta: Wikipedia, Moj-Film, IMDB...
Originalan Naziv:
Spider-Man 3
Godina Izdanja:
2007
Trajanje Filma:
139 minuta
Redatelj(i):
Sam Raimi
Scenarist(i):
Sam Raimi, Ivan Raimi
Glavne Uloge:
Tobey Maguire, Kirsten Dunst, Topher Grace
Trailer
Isječci iz Filma
IMDB Ocjena:

0 comments:

Objavi komentar

Vaša Besplatna Reklama (kontaktirajte me ako ste zainteresirani)

 
Back to top!