Hitno potrebno 20-tak € za daljnji rad stranice (ističe mi najam domene).
HVALA !!!

Odvuci me u Pakao

Život se odvija uobičajenim tijekom, sve dok se u banci ne pojavi tajanstvena gospođa Ganush (Lorna Raver, "Freeway", "Walkout"), moleći za produženje bankovnog kredita. Treba li Christine slijediti vlastiti instinkt i učiniti starici uslugu? Ili joj odbiti produženje kredita kako bi impresionirala svoga šefa, gospodina Jacksa (David Paymer, "In Good Company", "Alex & Emma") i približiti se stepenicu više promaknuću? Christine odabere drugo, ostavljajući gđu. Ganush bez doma. Za osvetu starica baca kletvu na Christine, pretvarajući njezin život u živuću noćnu moru...
Izvor Teksta: Wikipedia, Moj-Film, IMDB...
Originalan Naziv:
Drag Me to Hell
Godina Izdanja:
2009
Trajanje Filma:
99 minuta
Redatelj(i):
Sam Raimi
Scenarist(i):
Sam Raimi, Ivan Raimi
Glavne Uloge:
Alison Lohman, Justin Long, Ruth Livier
Trailer
Isječci iz Filma
IMDB Ocjena:

0 comments:

Objavi komentar

Vaša Besplatna Reklama (kontaktirajte me ako ste zainteresirani)

 
Back to top!