Hitno potrebno 20-tak € za daljnji rad stranice (ističe mi najam domene).
HVALA !!!

Ukradeni Identitet

Martin Harris (Liam Neeson) je stručnjak koji sa svojom suprugom Liz (January Jones) dolazi u Hotel Adlon u Berlinu na samit biotehnologa. Kad Martin shvati da u taksiju nema njegove aktovke, uzima drugi taksi i juri nazad u zračnu luku. No, na putu za zračnu luku dogodi mu se prometna nesreća. Vozačica taksija Gina (Diane Kruger) spašava Martinu život i misteriozno nestaje. Nakon kome koja je trajala četiri dana, Martin se budi i pokušava se sjetiti tko je zapravo. Kad shvati tko je, žuri u hotel kako bi se javio Liz. No, kad je pronađe, ona ne samo da ga ne prepoznaje, već drugi čovjek u njezinom društvu preuzima njegov identitet i tvrdi da je upravo on Martin...
Izvor Teksta: Wikipedia, Moj-Film, IMDB...
Originalan Naziv:
Unknown
Godina Izdanja:
2011
Trajanje Filma:
113 minuta
Redatelj(i):
Jaume Collet-Serra
Scenarist(i):
Oliver Butcher, Stephen Cornwell
Glavne Uloge:
Liam Neeson, Diane Kruger, January Jones
Trailer
Isječci iz Filma
IMDB Ocjena:

2 comments:

  1. odlican film 9/10 ocjena..

    svaka cast na stranici .sigurno jedna od najboljih stranica sa kvalitetnim snimcima cak je kvalitetnija stranica i od **gledajfilm**.jos jednom svaka cast..jedino jos da povecas broj filmova na stranici ali sa ovom istom kvalitetom hd filmova.nadam se da ne zamjeris na prijedlogu...

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala na pohvalama !

    Brže objavljivanje filmova od ovoga ne mogu, ali postavljam koliko stignem. Trenutno je objavljeno 1669 filmova.
    Što se tiče snimaka, većinom su dobro poznati YIFY-jevi uratci, ako nema njega onda anoXmous, a nešto i sam obradim. Nastavljam u tom stilu.
    Naravno da ne zamjerim na prijedlogu, tako sam i ja to zamislio.
    Pozz. Ugodno gledanje želim !!!

    OdgovoriIzbriši

Vaša Besplatna Reklama (kontaktirajte me ako ste zainteresirani)

 
Back to top!