Hitno potrebno 20-tak € za daljnji rad stranice (ističe mi najam domene).
HVALA !!!

Smrt i Život Bobbya Z

Tim Kearney (Paul Walker) je bivši marinac, impulzivan, nerazborit čovjek osuđen na doživotan boravak iza rešetaka. Svjetlo na kraju tunela pojavljuje se u liku agenta iz odjela za narkotike FBI-ja koji mu nudi kartu za izlaz iz zatvora. Njegov je zadatak sudjelovati u razmjeni taoca odnosno odglumiti preminulog milijunaša i narko bossa poznatog pod imenom Bobby Z. Cilje FBI-ja je povratiti otetog agenta koji je završio u rukama meksičke marije. Nešto će, naravno, poći po zlu što će Tima dovesti u krajnje nezavidnu situaciju. Naći će se u bijegu sa Bobbyjevim šestogodišnjim sinom i na vrhu wanted liste DEA-a...
Izvor Teksta: Wikipedia, Moj-Film, IMDB...
Originalan Naziv:
The Death and Life of Bobby Z
Godina Izdanja:
2007
Trajanje Filma:
97 minuta
Redatelj(i):
John Herzfeld
Scenarist(i):
Bob Krakower, Larry Schapiro
Glavne Uloge:
Paul Walker, Laurence Fishburne, Olivia Wilde
Trailer
Isječci iz Filma
IMDB Ocjena:

0 comments:

Objavi komentar

Vaša Besplatna Reklama (kontaktirajte me ako ste zainteresirani)

 
Back to top!