Hitno potrebno 20-tak € za daljnji rad stranice (ističe mi najam domene).
HVALA !!!

Čuvari Zakona

Savezni šerif Sam Gerard (Tommy Lee Jones) ponovno ima pune ruke posla! Ovaj put njegova je meta zagonetni bjegunac Mark J. Sheridan, nepobjediva borilačka mašina koja skriva tajnu o visoko kompromitiranim dužnosnicima.Nakon pada aviona za transport zatvorenika u rijeku Ohio, jedan od njih, Mark Sheridan (Wesley Snipes), iskorištava nesreću kako bi umakao ruci pravde. Malo ljudi zna da je Sheridan zapravo tajni agent kojega su iznevjerili poslodavci, a koji je postao najtraženija pokretna meta u državi. U lov za Sheridanom kreće čuveni savezni šerif Sam Gerard (Tommy Lee Jones), pitajući se, korak za korakom, tko je uistinu taj zagonetno vješti bjegunac ispred njega...
Izvor Teksta: Wikipedia, Moj-Film, IMDB...
Originalan Naziv:
U.S. Marshals
Godina Izdanja:
1998
Trajanje Filma:
131 minuta
Redatelj(i):
Stuart Baird
Scenarist(i):
John Pogue
Glavne Uloge:
Tommy Lee Jones, Wesley Snipes, Robert Downey Jr.
Trailer
Isječci iz Filma
IMDB Ocjena:

0 comments:

Objavi komentar

Vaša Besplatna Reklama (kontaktirajte me ako ste zainteresirani)

 
Back to top!