Hitno potrebno 20-tak € za daljnji rad stranice (ističe mi najam domene).
HVALA !!!

Nikad Me Ne Ostavljaj

Kathy, Tommy i Ruth žive u vremenu i društvu sličnom našem, ali u ipak sasvim drugačijem svijetu. Djetinjstvo provode u Hailshamu, naizgled idiličnom engleskom internatu. Nakon završetka školovanja željni su istražiti svijet. Ali njihovi snovi o slobodi ubrzo nestanu kada se suoče s činjenicom da su tek obični klonovi uzgojeni u svrhu doniranja organa. Suočeni s bliskom smrću, njih troje u kratkom vremenu proživljavaju snažne emocije spoznajući da će im želje ostati neispunjene zbog stvarne svrhe njihova postojanja...
Izvor Teksta: Wikipedia, Moj-Film, IMDB...
Originalan Naziv:
Never Let Me Go
Godina Izdanja:
2010
Trajanje Filma:
103 minuta
Redatelj(i):
Mark Romanek
Scenarist(i):
Alex Garland
Glavne Uloge:
Keira Knightley, Carey Mulligan, Andrew Garfield
Trailer
Isječci iz Filma
IMDB Ocjena:

0 comments:

Objavi komentar

Vaša Besplatna Reklama (kontaktirajte me ako ste zainteresirani)

 
Back to top!