Hitno potrebno 20-tak € za daljnji rad stranice (ističe mi najam domene).
HVALA !!!

Podjela

Nakon neočekivanog nuklearnog napada na New York Eva (Lauren German) i njezin suprug Sam (Ivan Gonzalez) odlaze u podrum zgrade uvjereni da im je to najsigurnije mjesto. Ubrzo shvaćaju da podrumom vlada kućepazitelj Mickey (Michael Biehn) koji je preživio napad 11. rujna i nikome ne vjeruje. Uvjeren da bi ih izlazak ubio, Mickey nikome ne dopušta da ode pa su Eva i Sam zarobljeni sa pretjerano samouvjerenim Joshem (Milo Ventimigila), njegovim bratom Adrienom, brbljavcem Bobbyjem, živčanom samohranom majkom Marilyn (Rosanna Arquette), njezinom kćeri Wendy i nestrpljivim čovjekom po imenu Delvin...
Izvor Teksta: Wikipedia, Moj-Film, IMDB...
Originalan Naziv:
The Divide
Godina Izdanja:
2011
Trajanje Filma:
112 minuta
Redatelj(i):
Xavier Gens
Scenarist(i):
Karl Mueller, Eron Sheean
Glavne Uloge:
Lauren German, Michael Biehn, Milo Ventimiglia
Trailer
Isječci iz Filma
IMDB Ocjena:

0 comments:

Objavi komentar

Vaša Besplatna Reklama (kontaktirajte me ako ste zainteresirani)

 
Back to top!