Hitno potrebno 20-tak € za daljnji rad stranice (ističe mi najam domene).
HVALA !!!

Uhvati me ako Možeš

Ono što je počelo kao igra mačke i miša pretvorilo se u odnos oca i sina, u ovoj istinitoj priči o pretvaranju, varanju i laganju kroz koju će nas provesti slavni redatelj Steven Spielberg te zvijezde Leonardo DiCaprio i Tom Hanks.Kako bi pomirio svoje rastavljene roditelje i vratio očev dug poreznoj upravi, srednjoškolac Frank Abagnale Jr. (Leonardo DiCaprio) bježi iz New Rochellea na Manhattan sa samo 25 dolara. Samo nekoliko godina kasnije, FBI-jev agent Carl Hanratty (Tom Hanks) uhiti Franka u Francuskoj kao jednog od najtraženijih svjetskih prevaranata, koji je različite države institucije i privatne tvrtke oštetio za više od četiri milijuna dolara...
Izvor Teksta: Wikipedia, Moj-Film, IMDB...
Originalan Naziv:
Catch Me If You Can
Godina Izdanja:
2002
Trajanje Filma:
141 minuta
Redatelj(i):
Steven Spielberg
Scenarist(i):
Jeff Nathanson
Glavne Uloge:
Leonardo DiCaprio, Tom Hanks, Christopher Walken
Trailer
Isječci iz Filma
IMDB Ocjena:

0 comments:

Objavi komentar

Vaša Besplatna Reklama (kontaktirajte me ako ste zainteresirani)

 
Back to top!