Hitno potrebno 20-tak € za daljnji rad stranice (ističe mi najam domene).
HVALA !!!

Moje Pjesme, Moji Snovi

"Zlatne" tridesete godine XX. stoljeća u Austriji bliže se kraju. Rane I. svjetskoga rata su tek zaliječene, a nad zemlju se već nadvila prijetnja njemačke okupacije. Obitelj imućnoga umirovljenoga časnika nekadašnje carske mornarice, kapetana von Trappa (C. Plummer), muče međutim drugi problemi. Nakon prerane smrti supruge bivši profesionalni vojnik pokušava svoje sedmoro djece u dobi od 4 do 16 godina podići na neprimjeren način - uvođenjem vojne stege. Jasno da je mala "postrojba" lukavija i od svojega "vrhovnoga zapovjednika" i od njegovih namjesnika, guvernanti koje "padaju" jedna za drugom....
Izvor Teksta: Wikipedia, Moj-Film, IMDB...
Originalan Naziv:
The Sound of Music
Godina Izdanja:
1965
Trajanje Filma:
174 minuta
Redatelj(i):
Robert Wise
Scenarist(i):
George Hurdalek, Howard Lindsay
Glavne Uloge:
Julie Andrews, Christopher Plummer, Eleanor Parker
Trailer
Isječci iz Filma
IMDB Ocjena:

0 comments:

Objavi komentar

Vaša Besplatna Reklama (kontaktirajte me ako ste zainteresirani)

 
Back to top!