Hitno potrebno 20-tak € za daljnji rad stranice (ističe mi najam domene).
HVALA !!!

Najbolje od Mene

Najomiljeniji pisac romantičnih priča ovaj nas puta vodi životnim putevima dvoje potpuno različitih srednjoškolaca koje, nakon strastvene ljubavne veze, okolnosti razdvoje na 20 godina. Sada odrasli ljudi, oni će se sresti u rodnom gradu u koji će se vratiti zbog pogiblje dragog prijatelja...
Izvor Teksta: Wikipedia, Moj-Film, IMDB...
Originalan Naziv:
The Best of Me
Godina Izdanja:
2014
Trajanje Filma:
118 minuta
Redatelj(i):
Michael Hoffman
Scenarist(i):
J. Mills Goodloe, Will Fetters
Glavne Uloge:
James Marsden, Michelle Monaghan, Luke Bracey
Trailer
Isječci iz Filma
IMDB Ocjena:

0 comments:

Objavi komentar

Vaša Besplatna Reklama (kontaktirajte me ako ste zainteresirani)

 
Back to top!