Hitno potrebno 20-tak € za daljnji rad stranice (ističe mi najam domene).
HVALA !!!

Transformers: Osveta Poraženih

Prošle su dvije godine otkad je mladi Sam Witwicky (Shia LaBeouf) spasio svemir od odlučujuće bitke između zaraćenih rasa robotskih vanzemaljaca. Usprkos velikom junaštvu, Sam je još uvijek prosječni tinejdžer kojeg svaki dan muči činjenica da će uskoro otići na koledž, ostaviti svoju djevojku Mikaele (Megan Fox) i rastati se od svojih roditelja (Kevin Dunn i Julie White). Naravno, još mu je teže svoj skori odlazak objasniti novome prijatelju Bumblebeeju...
Izvor Teksta: Wikipedia, Moj-Film, IMDB...
Originalan Naziv:
Transformers: Revenge of the Fallen
Godina Izdanja:
2009
Trajanje Filma:
150 minuta
Redatelj(i):
Michael Bay
Scenarist(i):
Ehren Kruger, Roberto Orci
Glavne Uloge:
Shia LaBeouf, Megan Fox, Josh Duhamel
Trailer
Isječci iz Filma
IMDB Ocjena:

0 comments:

Objavi komentar

Vaša Besplatna Reklama (kontaktirajte me ako ste zainteresirani)

 
Back to top!